Elég fél óra a konyhában?

Az asztalon lehet 30 perc alatt a 3 fogásos ebéd

Észrevesszük kincseinket?

2020. október 01. 16:23 - Biromakönyvem

Köztük járunk, benne élünk, sokat magunk hozunk létre

Észrevesszük az értékeket, amik körül vesznek bennünket?

Ma reggel gyorsan lefényképeztem, amit az útra csomagoltam reggeli, tízórai gyanánt.
Az autóban utaztam a kollégámmal. Utas voltam. Amikor megéheztem elővettem.
A Bakonyban jártunk, a hegyekben vezetett az utunk Veszprém felé.
Csodás panoráma vett körül.
A tízóraim kezembe vettem, egy darabig csak nézegettem. Elméláztam azon, hogy micsoda tájat, gyümölcsöt, megannyi lehetőséget ad nekünk a Föld, hogy jól érezzük magunkat.
A Vilmos körtém a kezemben mosolygott rám, annyira szép volt, hogy pár percig csak nézegettem.
Nem is beszélve a kalácsról, amit magam sütöttem.
Annyira egyszerű, de mégis milyen nagyszerű étek ez.
Ha belegondolunk, kevés fáradtság ez saját magunktól, de a természettől is, viszont kincsek között élünk, kincsekkel vagyunk körülvéve.
Annyi egyszerű kincsünk van, ami bennünk rejlik, ami körülvesz bennünket, hogy meg kell állnunk, meg kell csodálnunk, tisztelnünk kell, amit a természet ad nekünk. Alázattal kell szolgálnunk, megköszönnünk, hiszen a legnagyobb profitot realizálhatjuk, mi emberek.
Mégis azt látom, hogy tanítani kell a rácsodálkozást, a megértést, a miértjét a működésnek.
De miért? Te mit gondolsz?
Kedves Olvasó, mit gondolsz érdemes újra tanítani, felhíni a figyelmet a bennünket körülvevő kincseinkre?
Szeretettel várom véleményedet, hozzászólásodat a kommentben.
Csatlakozz a Biromakonyhám Fb csoporthoz, ha minél több receptet, ötletet, konyhai praktikát szeretnél megismerni. Kattints ide
Konyhatündéretek, Márti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biromakonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr3416223760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása