Elég fél óra a konyhában?

Az asztalon lehet 30 perc alatt a 3 fogásos ebéd

Hogyan lettem konyhatündér?

2020. szeptember 19. 09:16 - Biromakönyvem

Feszített tempóban élünk, de mégis finomakat főznénk!

Mikor is fejlesztettem ki, hogy 30-50 perc alatt komplett ebéd legyen az asztalon?
Hogyan is lettem "konyhatündér", ahogy Rita nevez a csoportban?
Akik az elején léptek be, már tudják. A Horváth Ilona szakácskönyvből tanultam sütni főzni.
Amíg 8 órában dolgoztam, sőt a 80-as években talán nem éltünk ilyen feszített tempóban, addig rétest is megtanultam nyújtani, kelt tésztákat sütni. Akkor jutott több idő a konyhában az ételek elkészítésére. Befőzés, savanyúság sorakozott a kamrám polcán.
Azóta, hogy a XXI századi tempóban élem az életem, rendszeresen jártam vidékre, mulitancionális vállalatok kereskedelmét erősítettem, be kellett rendezkednem a gyorsan elkészíthető ételekre, arra, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban végezzek.
Akkor hoztam meg a döntést, hogy mosogatógépet veszek, akkor fedeztem fel, hogyan könnyíthetem meg az életem, de mégis finom ételeket főzzek a családomnak.
Már az idejét sem tudom, hogy mikor nyújtottam rétest, lehet újra kell tanulnom �. Leveles-vajas tésztát, hájas tésztát már több, mint 10 éve nem készítettem itthon.
Pont ma írtam Marikának a csoportban, hogy készen veszem a vajas tésztát. Ma már minőségben és választékban nincs hiány a boltok polcain.
Látjátok sokszor, hogy odaírom az elkészítési időt egy-egy ételnél, pont azért, hogy aki kevés idővel gazdálkodik, tudjon inspirációt kapni itt a csoportban.
Korábban a hasznos tanácsok címke alatt is pár posztot kitettem, hogyan tudom hamar ragyogóvá varázsolni a tűzhelyt, a konyhát. A keresőbe beírva megtaláljátok.
A blogolást is azért kezdtem, mert kíváncsi voltam, hogy az elfoglalt nőknek tudok-e tanácsot adni a saját tapasztalataimból, elfogadják-e. Szerencsére, igen.
Sok-sok tervem van még, de úgy is meg fogjátok ismerni, hiszen be fogok számolni róla.
Addig is főzzünk minél jobban, többet, ügyesebben.
Ha tetszett a cikkem, nyomj egy like-ot, köszönöm, ha szeretnél csatlakozni a FB csoportunkhoz, az oldalsávban, kattints a Biromakonyhám kép felett a csatlakozás gombra.
Konyhatündéretek, Márti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biromakonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr1016206720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása