Elég fél óra a konyhában?

Az asztalon lehet 30 perc alatt a 3 fogásos ebéd

Leveles tészta szilvalekvárral

2020. szeptember 08. 20:33 - Biromakönyvem

Pillanatok alatt elkészül, amikor kevés az időd, de illatos, meleg tésztát tennél az asztalra.

Fáradtan értem haza, nagyon éhes nem voltam, a családom is más-más időben nyitotta a bejárati ajtót.
Gondoltam valami nagyon egyszerű, de mégis meleg, illatos finomságot kell varázsolnom az asztalra, mert olyan jó egy-egy darabot a kezünkbe venni. A hűtőben "vadász" vacsora megtalálható volt. Mindenki azt vacsorázott, amit ott talált. Húsos saláta, szendvics, sajt stb., paradicsom, paprika.
Volt egy adag boltban vásárolt leveles tésztám. Kicsomagoltam. Sütő papírra tekert, előhűtött.
Elővettem egy kis üveg szilvalekvárt, közben a sütő már melegedett.
Négyzetekre vágtam a tésztát, megtöltöttem lekvárral, négy sarkát összefogtam és ráhelyeztem a pite tálra.
Addig elkészült, amíg bemelegedett a sütő. 180 C fokon, légkeveréssel cca 10 perc alatt elkészült.
Nem kellett átszednem a tepsiből, mert ebben a csodás tálban az asztalra tettem egy alátétre, hiszen a tál forró volt. Bármilyen lekvárral, töltelékkel készülhet, akár párolt zöldségekkel, besamel mártásban, amit ilyen esetben sűrűbbre készítünk. Tölthetjük virslivel is, ami alá kevés mustárt kenünk.
Muffin formába is tehetjük kosárka formára, de akár négyzetesre szelve, egy egész tojás adagonként és megsüthetjük, a tetejére snidlinget vagy zöldség zöldjét apríthatunk. Szalonna kockákkal, zöldségekkel is bélelhetjük.
Jó étvágyat kívánok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biromakonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr7716194906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása