Elég fél óra a konyhában?

Az asztalon lehet 30 perc alatt a 3 fogásos ebéd

Mentsd meg a régi csempét

2020. augusztus 28. 12:35 - Biromakönyvem

Hogyan lesz az régiből új dizájn?

Beköltöztem a házba, amit vásároltam. Sok felújítás, tetőcsere után már a költségvetésem kimerült. Az új konyhára maradt összegből kellett gazdálkodnom. Új bútor készíttetés után már nem maradt keret arra, hogy a régi csempét leszedessem. Abból gazdálkodtam, amim maradt. Tehát, kénytelen voltam a terveket újragondolni.
Hagytam a régi csempét és ahhoz terveztem meg a dizájnt. Kombináltam a régi hagyományost az újjal.
Fényes, fehér bútort készíttettem, s mivel volt már pár piros fehér, ezüst gépem, összehoztam a színeket.
A mai napig nem bántam meg, azóta szeretem, boldog vagyok, hogy így alakult. Azóta több felújítást is végeztem a házban, begyakoroltam a régi tárgyak újraélesztését, alacsony költségvetésből. Hasznos tevékenység ez, amikor szeretnénk alacsony keretből a legjobbat és a legszebbet kihozni.

Hamarosan hozom, hogyan lett egy régi étkező asztalból két darab konzol asztal az előszobában. Egy fűrész, némi ezüst spray társaságában, de mégis impozáns képet ad az érkező számára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biromakonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr5516179682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása