Elég fél óra a konyhában?

Az asztalon lehet 30 perc alatt a 3 fogásos ebéd

Legyen egy kedvenc pite tálunk

2020. augusztus 26. 19:17 - Biromakönyvem

Vágytam rá, nem bántam meg, éke a konyhának, csodás sütőeszköze a pitémnek

Sokáig kerek teflonban sütöttem a pitém, gondoltam minek a pite tál, hiszen kapcsos a nyele, levehetem, amikor pitét sütök. Aztán egy oldalon szembejött velem ez a csodás pite tál. A konyhám piros, fehér, szürke, pont beleillik a képbe. Megvettem, azóta is a konyhámban a polcon, fő helyen várja, hogy mikor veszem le és dolgozom vele.
Boldog vagyok, hogy "beruháztam" e csodás edénybe, hiszen más ételeket is tálalok benne.
Van, hogy halat, rántott húst körettel együtt ebben teszem az asztalra. Egy piros mázas virág kaspóban pedig az evőeszközöket, vagy a kovászos uborkát teszem mellé. Van még egy tégla alakú mázas, piros edényem is. Abban is tálalok, vagy éppen stefánia vagdaltat sütök, vagy épp kenyeret. Bármilyen színűt is választotok, bármilyen anyagból, higgyétek el, imádni fogjátok, amikor ránéztek megjön a kedvetek a kedvenc pitétek elkészítéséhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biromakonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr3116178114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása